Прибирання готелей відрізняється від інших об'єктів та приміщень. Професійний клінінг в готелі передбачає проведення цілого комплексу заходів, обов'язковою умовою є використання спецтехніки і чистячих засобів. Порядок, затишок і чистота в номері гостей - запорука приємного враження про будь-якому готелі. Прибирання в готельних номерах повинне проводитися щодня, а іноді і більше двох разів в день. Прибирання в номері готелю (готелі) вимагає від фахівця з клінінгу граничної уваги і високого професіоналізму. У разі неправильного використання чистячих засобів або обладнання можна не тільки пошкодити власність готелю, але і особисті речі постояльців.
Прибирання готелів у Львові
Клінінг готелів включає наступні дії:
- Прибирання до відкриття;
- Генеральне прибирання раз в міс/раз в квартал;
- Хімчистка врових покриттів та м'яких меблів;
- Професійна мийка вікон та вхідної групи;
- Машинне миття підлоги з використанням професійної хімії;
- Оновлення гігієнічного інвентарю: мила, шампуню, туалетного паперу, рушничків.
Окремо потрібно відзначити, що прибирання можливе на щоденній основі (коли в номері проживають гості), так і одноразово.
Замовити прибирання номерів в готелі
Ми гарантуємо дотримання деяких важливих нюансів:
- зберегти приватне життя мешканців номеру - ніяких оглядів вмісту валізи або шафи, спроб проникнути в електронні пристрої;
- гості готелю не будуть скаржитися, що їх речі пропали, хоча насправді вони просто були переміщені без їхнього відома в тумбочку. Недбало кинуті на підлогу штани, прибиральниця тільки акуратно складе і покладе на видному місці;
- прибиральниця викидає тільки те, що стовідсотково належить до сміття, тому, наприклад, ваші контактні лінзи в розчині для очистки не будуть випадково викинуті.
Чому саме наша компанія?
- співробітники D&M знають, що вони обов'язково повинні виконати, а що їм заборонено робити;
- контролюємо чесність працівників і дотримання меж особистого простору гостей готелю;
- ми готові до довгострокового співробітництва та індивідуально обговоримо деталі цінової політики;
- результат поліпшить репутацію вашого готелю.
Чистота, гідний рівень сервісу і приємні ціни - це основні чинники при виборі готелю. Готелі повинні бути ідеально чистими, а фахівці компанії D&M завжди допоможуть досягти саме такого результату.