Прибирання ресторанів, готелів

Ціна договірна.

Прибирання готелей відрізняється від інших об'єктів та приміщень. Професійний клінінг в готелі передбачає проведення цілого комплексу заходів, обов'язковою умовою є використання спецтехніки і чистячих засобів. Порядок, затишок і чистота в номері гостей - запорука приємного враження про будь-якому готелі. Прибирання в готельних номерах повинне проводитися щодня, а іноді і більше двох разів в день. Прибирання в номері готелю (готелі) вимагає від фахівця з клінінгу граничної уваги і високого професіоналізму. У разі неправильного використання чистячих засобів або обладнання можна не тільки пошкодити власність готелю, але і особисті речі постояльців.

Прибирання готелів у Львові

Клінінг готелів включає наступні дії:

  • Прибирання до відкриття;
  • Генеральне прибирання раз в міс/раз в квартал;
  • Хімчистка врових покриттів та м'яких меблів;
  • Професійна мийка вікон та вхідної групи;
  • Машинне миття підлоги з використанням професійної хімії;
  • Оновлення гігієнічного інвентарю: мила, шампуню, туалетного паперу, рушничків.

Окремо потрібно відзначити, що прибирання можливе на щоденній основі (коли в номері проживають гості), так і одноразово.

Замовити прибирання номерів в готелі

Ми гарантуємо дотримання деяких важливих нюансів:

  • зберегти приватне життя мешканців номеру - ніяких оглядів вмісту валізи або шафи, спроб проникнути в електронні пристрої;
  • гості готелю не будуть скаржитися, що їх речі пропали, хоча насправді вони просто були переміщені без їхнього відома в тумбочку. Недбало кинуті на підлогу штани, прибиральниця тільки акуратно складе і покладе на видному місці;
  • прибиральниця викидає тільки те, що стовідсотково належить до сміття, тому, наприклад, ваші контактні лінзи в розчині для очистки не будуть випадково викинуті.

Чому саме наша компанія?

  • співробітники D&M знають, що вони обов'язково повинні виконати, а що їм заборонено робити;
  • контролюємо чесність працівників і дотримання меж особистого простору гостей готелю;
  • ми готові до довгострокового співробітництва та індивідуально обговоримо деталі цінової політики;
  • результат поліпшить репутацію вашого готелю.

Чистота, гідний рівень сервісу і приємні ціни - це основні чинники при виборі готелю. Готелі повинні бути ідеально чистими, а фахівці компанії D&M завжди допоможуть досягти саме такого результату.